In het kort

Auteur: Jan Verlinden
Taal: Nederlands
Pagina's: 192
Publicatiedatum: 16 april 2024

Samenvatting

Winnaar BAM Marketing Book of the Year 2024

Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.

Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.

In het kort

Winnaar BAM Marketing Book of the Year 2024 Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt...

Specificaties

Auteur
Jan Verlinden
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
192
Ondertitel
Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
16 april 2024
ISBN
9789401498005

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De Ritchie Story"

De staatsgreep van de Klant

De staatsgreep van de Klant

Neil Veer
€ 25,19
Hoe demotiveer ik mijn medewerkers

Hoe demotiveer ik mijn medewerkers

Linda Algra
€ 14,95
Ik ben ook maar een man

Ik ben ook maar een man

€ 29,95