Laden...
In het kort
Samenvatting
Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.
In het kort
Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het gehe...
Specificaties
Auteur
Neil Veer
Uitgever
Mijnbestseller B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
116
Ondertitel
en de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
6 december 2013
ISBN
9789462549791
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "De staatsgreep van de Klant"