In het kort

Auteur: Sydney Brouwer
Taal: Nederlands
Pagina's: 144
Publicatiedatum: 13 augustus 2020

Samenvatting

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

  • Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.
  • Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.

‘Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!’ – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep

‘In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.’ – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo

Trefwoorden: Klantbeleving service reviews handleiding

In het kort

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. S...

Specificaties

Auteur
Sydney Brouwer
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
144
Ondertitel
Maak een onvergetelijke indruk op je klanten
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
13 augustus 2020
ISBN
9789089655431

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Six Star Service"

BPV-opdrachten voor Vakman leidinggeven

BPV-opdrachten voor Vakman leidinggeven

€ 39,50