In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 240
Publicatiedatum: 21 juni 2018

Samenvatting

Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat?

Met dit boek leer je hoe persona's en profielen in jouw organisatie het meeste waarde kunnen toevoegen. Persona's helpen je om je beter in klanten te verplaatsen. Met profielen kun je hen op maat bedienen, data driven en gepersonaliseerd. Het boek biedt je praktische handvatten voor ontwerp en onderbouwing, en tips en ideeën voor implementatie én dagelijks gebruik. Persona's en profielen zijn dus veel meer dan tools voor marketing en sales; het zijn onmisbare hulpmiddelen voor je dienstverlening.

  • Een praktisch boek waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Met handige tools om de leefwereld van je klant in kaart te brengen.
Trefwoorden: Klanten inzicht persona's profielen organisatie data marketing sales dienstverlening Boudewijn Bugter Natanja de Bruin

In het kort

Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben...

Specificaties

Auteur
Boudewijn Bugter
Uitgever
Duuren Media, Van
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
240
Ondertitel
Het goede van hokjesdenken
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
21 juni 2018
ISBN
9789089653970

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Werken met profielen en persona's"

Plannen en organiseren van transport deel 2 | combipakket

Plannen en organiseren van transport dee...

€ 0,00