In het kort

Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 13 augustus 2021

Samenvatting

Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digitale marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords.

Los van de laatste hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van consumentgerichte prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra’s op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen) vragen en kritische doordenkers. Zo wordt Marketing. De basisprincipes een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.

In het kort

Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digitale...

Specificaties

Auteur
Katheline Lembre
Uitgever
Acco uitgeverij
Taal
Nederlands
Ondertitel
De basisprincipes
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
13 augustus 2021
ISBN
9789464142242

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Marketing"

Een andere kijk op inspraak in organisaties

Een andere kijk op inspraak in organisat...

Rob Van Oosten
€ 19,50
Businessplan op 1 A4

Businessplan op 1 A4

Marc Eck
€ 17,50
Anders ondernemen, juist nu

Anders ondernemen, juist nu

Aad Ouborg
€ 19,95
Het coachingsinstrumenten boek

Het coachingsinstrumenten boek

Susan Ass
€ 54,50