In het kort

Auteur: Ingmar Lange
Taal: Nederlands
Pagina's: 336
Publicatiedatum: 4 oktober 2022

Samenvatting

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.

In het kort

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succes...

Specificaties

Auteur
Ingmar Lange
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
336
Ondertitel
Waarom merkbouwen ineens bovenaan de agenda van CMO’s staat
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
4 oktober 2022
ISBN
9789089656506

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Sterk digitaal merk"

Systemisch leiderschap

Systemisch leiderschap

Lia Genee
€ 14,95
Experttips voor kennis verkopen online

Experttips voor kennis verkopen online

Hugo Bakker
€ 20,00
Succesvol inkopen in de publieke sector

Succesvol inkopen in de publieke sector

Yvette Berkel
€ 26,50