In het kort

Auteur: Carole Lamarque
Taal: Nederlands
Pagina's: 152
Publicatiedatum: 11 februari 2025

Samenvatting

Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico’s, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers?

Carole Lamarque geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen, recente cases en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Want er blijkt een grote behoefte te zijn aan een basiswerk over influencemarketing omdat zij willen weten hoe ze als merk met influencers aan de slag kunnen gaan. Want het lijkt zo simpel maar het kan heel makkelijk ook helemaal misgaan.

Een belangrijk boek voor marketeers, ondernemers, zzp’er en natuurlijk de influencers zelf.

“Influencers are the new power brokers in the age of digital storytelling. They turm authenticity into the most valuable currency of trust.”

Gary Vaynerchuk, ondernemer, spreker en bestsellerauteur

USP’s

- Actuele en invloedrijke marketingtool van dit moment

- Herziene druk

- Van eerste editie meer dan drieduizend exemplaren verkocht.

In het kort

Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei...

Specificaties

Auteur
Carole Lamarque
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
152
Ondertitel
Van virale hits tot risico's: de evolutie van influencermarketing
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
11 februari 2025
ISBN
9789020920369

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Influencers"

Onderhandelen, Kunst en Kunde

Onderhandelen, Kunst en Kunde

Piet Aarts
€ 24,90