In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 160
Publicatiedatum: 1 oktober 2018

Samenvatting

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leenbakker.

In het kort

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich...

Specificaties

Auteur
Floris Hülsmann
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
160
Ondertitel
Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 oktober 2018
ISBN
9789461262936

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Maak je naam onvergetelijk"

Waar gaat het nu echt over?

Waar gaat het nu echt over?

Hilde Bolt
€ 24,50
Reclame is goed, goede reclame is beter

Reclame is goed, goede reclame is beter

Daniël Storm
€ 14,95
Van vakmanschap naar leiderschap

Van vakmanschap naar leiderschap

Pieter Haak
€ 22,99