Laden...
In het kort
Samenvatting
Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leenbakker.
In het kort
Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich...
Specificaties
Auteur
Floris Hülsmann
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
160
Ondertitel
Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 oktober 2018
ISBN
9789461262936
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Maak je naam onvergetelijk"