In het kort

Auteur: Daniël Storm
Taal: Nederlands
Pagina's: 64
Publicatiedatum: 1 april 2023

Samenvatting

Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Met deze even simpele als doeltreffende aanpak maak jij je reclame BETER dan je concurrenten. Die zienswijze van Daniël Storm wordt al jaren succesvol toegepast in zijn eigen reclamebureau Team Switch. En er zijn ook steeds meer creatieve marketeers daarbuiten die dit toepassen in hun on- & offline reclame. Om prospects om te zetten naar klanten of om van kandidaten personeelsleden te maken. Van ’t een naar het ander dus. Gewoon door het net even BETER te doen.

In het kort

Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-E...

Specificaties

Auteur
Daniël Storm
Uitgever
Boekengilde B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
64
Ondertitel
Beloftevol, eigen, triggerend, eenvoudig, relevant
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 april 2023
ISBN
9789464378795

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Reclame is goed, goede reclame is beter"

Waarom doen ze het niet gewoon?

Waarom doen ze het niet gewoon?

Maarten Os
€ 34,95