In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 224
Publicatiedatum: 26 april 2022

Samenvatting

Vincent Vermeulen, oprichter en directeur van School for Butlers & Hospitality, is binnen zijn familie de vierde generatie die zijn sporen verdiende in de hospitalitysector. Na zijn carrière als butler, die hem een wereldwijd netwerk van onder andere sterrenrestaurants en internationale luxemerken opleverde, richtte hij School for Butlers op in Brugge. Het duurde echter niet lang of bedrijven vroegen zijn hulp bij het verbeteren of zelfs invoeren van de hospitalitymindset. Dat resulteerde ook in het boek Wat kunnen we leren van butlers.
Guestology 2.0 gaat nog enkele stappen verder en omvat een methodologie die dankzij een uitgestippeld traject van zes stappen het customer experience-DNA van elk bedrijf tot leven brengt. Het traject, waarbij de imput van alle stakeholders (management, klanten en team) cruciaal is, beoogt als resultaat de implementering van een concrete customer journey zoals die zou moeten zijn: 100% op maat van het bedrijf. Guestology 2.0 is er voor elk bedrijf, ongeacht de sector.

In het kort

Vincent Vermeulen, oprichter en directeur van School for Butlers & Hospitality, is binnen zijn familie de vierde generatie die zijn sporen verdiende in de hospitalitysector. Na zijn carrière als butle...

Specificaties

Auteur
Vincent Vermeulen
Uitgever
BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
224
Ondertitel
De nieuwe methode om klantbeleving te creëren
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
26 april 2022
ISBN
9789463936934

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Guestology 2.0"

Retaillogistiek en visual merchandising

Retaillogistiek en visual merchandising

€ 0,00