In het kort

Auteur: Tom Goossens
Taal: Nederlands
Pagina's: 200

Samenvatting

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing. Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiële vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke route volg ik? En hoe weet ik of ik op de goede weg ben? Met heldere uitleg en een flinke dosis realisme vind je de weg door het digitale doolhof. Het einddoel: een stevige fundering om je eigen digitale marketingstrategie vorm te geven. Klaar voor de toekomst, met beide benen op de grond.

In het kort

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstr...

Specificaties

Auteur
Tom Goossens
Uitgever
BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
200
Formaat
Paperback
ISBN
9789464778144

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Digital marketing"

Wat ze je op het werk niet vertellen

Wat ze je op het werk niet vertellen

Tom Goossens
€ 39,99