In het kort

Auteur: Lisa Noorden
Taal: Nederlands
Pagina's: 256
Publicatiedatum: 26 september 2024

Samenvatting

Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste ideeën kunnen ook leiden tot oppervlakkige communicatie. Waardoor het hoofd van consumenten dichtslibt. Om dit te doorbreken is geestverruimende communicatie nodig.

‘De Mondriaan van Marketing’ biedt een oplossing voor de uitdaging om strategie, creativiteit en uitvoering op elkaar af te stemmen met de Focus-Flow-Form strategie. Hierbij kunnen conceptdenkers veel leren van kunstenaars. Het is een ultieme gids die ideeën omvormt tot communicatiemeesterwerken en een begrijpelijke structuur biedt voor professionals die op hoog creatief niveau met doelgroepen willen communiceren.

Lisa van Noorden traint professionals in creatief communiceren en is zelf kunstenaar. Zij werkt als creatief strateeg en coach met de meest bekende organisaties en merken. Meer dan 15 jaar kennis en ervaring zijn samengebracht in dit persoonlijke boek.

In het kort

Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om...

Specificaties

Auteur
Lisa Noorden
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
256
Ondertitel
Handboek voor geestverruimende merkcommunicatie voor de conceptdenker en marketeer van nu
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
26 september 2024
ISBN
9789089657503

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De Mondriaan van Marketing"

Experttips voor Financieel Succesvol Ondernemen

Experttips voor Financieel Succesvol Ond...

Monica Helbig
€ 20,00