In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 246
Publicatiedatum: 1 februari 2022

Samenvatting

Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de consument nu eigenlijk is en hoe je als bedrijf je doelgroep kan definiëren. Het tweede deel focust op wat er in het hoofd van de consument gebeurt wanneer er geconsumeerd wordt. Het laatste deel zoomt in op het eigenlijke koopproces. Hoe komt een consument tot een effectieve aankoop? En hoe kan een bedrijf voor loyale klanten zorgen?
Consumer first is essentieel voor studenten marketing, communicatie, psychologie en gedragswetenschappen. Door de duidelijke structuur en praktische voorbeelden kan dit boek zowel op bachelor- als op graduaatsniveau gebruikt worden. Daarnaast is het ook geschikt voor professionals die hun kennis willen opfrissen of uitbreiden.

In het kort

Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de consu...

Specificaties

Auteur
Veronique Vanderhoydonks
Uitgever
BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
246
Ondertitel
Een praktische kijk op comsumentenpsychologie
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 februari 2022
ISBN
9789463936613

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Consumer First"

Waardegedreven zorg, droom of werkelijkheid?

Waardegedreven zorg, droom of werkelijkh...

€ 31,95