In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 176
Publicatiedatum: 30 juli 2024

Samenvatting

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.

Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: goede marketing leads the way.

Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.

In het kort

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not. Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te...

Specificaties

Auteur
Marjolijn Meynen
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
176
Ondertitel
Hét marketingboek voor duurzame ambities
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
30 juli 2024
ISBN
9789089657466

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Duurzame verleiding"

Interne audits volgens ISO 19011:2018 als verbeterinstrument voor gezond en veilig werken, kwaliteit en milieu

Interne audits volgens ISO 19011:2018 al...

Jan Dillen
€ 39,00