In het kort

Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 7 maart 2013

Samenvatting

Branding NL. State of the art-visies van Nederlandse professionals

Een sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels ontwikkeld tot een strategische marketing- en ondernemingsactiviteit. En waar branding ooit de name of the game was, is het nu de game of the name: het totale proces waarmee een onderneming in de naam van haar merk(en) structureel toekomstaandeel tracht te creëren en ontwikkelen.
Moderne merken geven richting en betekenis aan het denken en doen van zowel aanbieders als vragers in een markt. Ze zijn shortcuts to decision making, want merken helpen mensen kiezen. Van oudsher op de consumentenmarkt, maar inmiddels ook op de zakelijke-, de arbeids- en de kapitaalmarkt.
Steeds meer wordt duidelijk dat merkmanagement op al deze markten consistent en geïntegreerd moet plaatsgrijpen (total branding). Zowel thematisch (above the line) als actiematig (below the line), maar ook bedrijfsmatig (behind the line, corporate en internal branding).
Merken ontwikkelden zich in de loop van de tijd van simpele trademarks tot misschien wel de belangrijkste organiserende principes van het moderne leven. Meer merkgeoriënteerde organisaties presteren ook duidelijk beter. Sterke merken werken dus.
In deze geheel vernieuwde versie van Branding NL wordt u aan de hand van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.

In het kort

Branding NL. State of the art-visies van Nederlandse professionalsEen sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, he...

Specificaties

Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
7 maart 2013
ISBN
9789491560156

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "BrandingNL"

De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

De illusies van marktonderzoek en opinie...

Frank Wouters
€ 19,95