In het kort

Auteur: Frank Wouters
Taal: Nederlands
Pagina's: 140
Publicatiedatum: 10 maart 2017

Samenvatting

Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.

In het kort

Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn...

Specificaties

Auteur
Frank Wouters
Uitgever
Reality Bites Publishing B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
140
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
10 maart 2017
ISBN
9789490783440

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen"