In het kort

Auteur: Remco Zuidbroek
Taal: Nederlands
Pagina's: 192
Publicatiedatum: 29 maart 2023

Samenvatting

Eindelijk! Een marketingstrategie die meetbaar meer oplevert dan kost.

Een marketingstrategie zet je neer met de wil om te winnen. Om groei te realiseren en uiteindelijk, met dit marketingstappenplan, een miljoenenomzet te draaien.

In Zet je (online) marketing op zijn kop! nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt.

Met deze frisse, integrale kijk op je online marketing haal je samen met je team het maximale uit je marketingaanpak. Verander je vertrekpunt, maak ambassadeurs van je klanten en bouw zo aan een solide basis voor voorspelbare groei. Zo word je koploper in jouw bedrijfsbranche!

In het kort

Eindelijk! Een marketingstrategie die meetbaar meer oplevert dan kost. Een marketingstrategie zet je neer met de wil om te winnen. Om groei te realiseren en uiteindelijk, met dit marketingstappenpla...

Specificaties

Auteur
Remco Zuidbroek
Uitgever
Vrije Uitgevers, De
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
192
Ondertitel
Koploper in de branche dankzij de bottom-up approach
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
29 maart 2023
ISBN
9789090369037

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Zet je (online) marketing op zijn kop!"

KTRN 3 vwo Marktvormen en Marktfalen Flex 3

KTRN 3 vwo Marktvormen en Marktfalen Fle...

€ 0,00