Laden...
In het kort
Samenvatting
Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in de communicatie met de klant. U bepaalt immers voor een belangrijk deel 'het gezicht' van uw organisatie. U verzorgt de eerste contacten met de klant en juist die eerste contacten zijn bepalend voor hoe de klant tegen de organisatie aankijkt.
Dit boek gaat in op hoe u namens een organisatie, klantgericht en efficiënt
telefoneert en bezoekers ontvangt.
Hoewel het boek zich in eerste instantie richt op de werkpraktijk van de telefoniste/receptioniste, is het geschikt voor iedereen die namens een organisatie de telefoon aanneemt of gasten verwelkomt.
Het boek gaat uitvoerig in op kennis en vaardigheden die belangrijk zijn in de eerste contacten met klanten.
In het kort
Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in...
Specificaties
Auteur
H.C.M. Slaats
Uitgever
Concept uitgeefgroep
Taal
Nederlands
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
10 augustus 2016
ISBN
9789491743719
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Zakelijk telefoneren volgens Schoevers"