In het kort

Auteur: 't Lam
Taal: Nederlands
Pagina's: 112
Publicatiedatum: 1 januari 2008

Samenvatting

Het opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om zo'n plan te maken. Het geeft vorm en inhoud aan de communicatie rondom een project, product of organisatie. Het communicatieplan bevat een duidelijke systematiek die doelen, doelgroepen en middelen met elkaar verbindt. Het kent ook een analyse en een strategie die aangeeft welke aanpak de voorkeur verdient. Daarnaast moeten opdrachtgevers, uitvoerders en andere betrokkenen uit dit plan kunnen opmaken wie wat wanneer gaat doen en hoeveel het gaat kosten.

Het Werkboek communicatieplanning gaat uit van het Centraal Schema Communicatieplanning. Op basis van dit schema wordt met behulp van veel praktijkvoorbeelden, kaderteksten, cases, oefeningen en hulpvragen stap voor stap duidelijk gemaakt hoe je een communicatieplan opstelt.

Dit werkboek is gericht op mensen die starten met een baan of opleiding op het gebied van communicatie. Het is ook geschikt voor mensen uit andere disciplines die meer met communicatie willen gaan doen. Studenten kunnen dit boek onder begeleiding maar ook zelfstandig bestuderen.

In het kort

Het opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om zo'n plan te maken. Het geeft vorm en inho...

Specificaties

Auteur
't Lam
Uitgever
Coutinho
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
112
Ondertitel
het communicatieplan: stappen, kernvragen en elementen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 januari 2008
ISBN
9789046900963

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Werkboek communicatieplanning"

Bijbelplaten

Bijbelplaten

€ 0,00
Eetcultuur en -wensen

Eetcultuur en -wensen

J. Pen
€ 0,00
Flex-boek

Flex-boek

€ 0,00