In het kort

Auteur: Peter Decuypere
Taal: Nederlands
Pagina's: 398
Publicatiedatum: 14 december 2020

Samenvatting

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk, geactualiseerd in de zomer van 2020, was corona niet alleen the talk of the town maar zelfs the talk of the world, en zeker ook the talk of the events world.

Moeilijke tijden brengen gelukkig ook creatieve ideeën. Awakenings, WOO HAH!, Tomorrowland, Max Verstappen, Andrea Bocelli, Nick Cave, Lady Gaga, Travis Scott en zelfs Donald Trump tonen ons de virtuele weg. De ene al succesvoller en straffer dan de andere, maar zeker allemaal inspirerend voor elke eventmanager en eventmarketeer.

Naast het toegevoegde deel dat specifiek gaat over events in tijden van corona, toon ik in dit boek hoe je van het conversatie-event een succesvol en waardevol event maakt. Vanuit mijn ervaring en aan de hand van onderbouwde marketinginzichten breng ik gevatte analyses van I Love Techno, League of Legends, Tomorrowland, Couleur Café, Music for Life en talrijke andere herkenbare cases.

In het kort

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk, geactualiseerd in de zomer van 2020, was corona niet alleen the talk of...

Specificaties

Auteur
Peter Decuypere
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
398
Ondertitel
Een gedurfde kijk op marketing
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
14 december 2020
ISBN
9789401473941

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "We love events"

Flits Leesb E5-M6 2

Flits Leesb E5-M6 2

€ 0,00
Entrepreneurship MBO part A

Entrepreneurship MBO part A

€ 0,00
module 1 theoriekatern

module 1 theoriekatern

€ 0,00