Laden...
In het kort
Samenvatting
Als adviseur wil je maar e´e´n ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbou- wing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pak je dat aan?
In dit boek vind je een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heb je een krachtig middel in handen om klanten voor je te winnen.
* Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen.
* Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen.
* Bedoeld voor elke adviseur die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen.
In het kort
Als adviseur wil je maar e´e´n ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder ee...
Specificaties
Auteur
Peter Loevezijn
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
104
Ondertitel
een krachtige en overtuigende adviesaanpak
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
17 oktober 2016
ISBN
9789089653505
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Wat is nu eigenlijk het probleem?"