In het kort

Auteur: Ilse Ravenstein
Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 30 september 2014

Samenvatting

Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet spelen. Vaak zijn die overtuigingen gekleurd door de voorkeuren van een auteur, een adviseur, een manager of een medewerker en beïnvloed door de ervaringen die hij in een specifieke organisatiecontext heeft opgedaan. De vraag blijft: Waar draait het in jouw organisatie om? Waar is de kwaliteit van de interne communicatie van cruciaal belang om de organisatiedoelen te realiseren? Waar begin je, waar leg je de focus? Wat vraagt speciale aandacht? Van anderen en van jou, als communicatieprofessional? De antwoorden op die vragen zijn voor elke organisatie anders. Ze zijn fundamenteel omdat ze richting geven aan de bijdrage van interne communicatie aan de organisatiedoelen. Kennis van de unieke kenmerken van jouw organisatie en van de betekenis daarvan voor interne communicatie is cruciaal. Anders doe je eigenlijk maar wat. In dit boekje bieden we houvast voor het vinden van antwoorden op al die vragen. Als basis voor succesvolle en effectieve interne communicatie die jouw organisatie helpt haar doelen te bereiken.

In het kort

Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet spelen. V...

Specificaties

Auteur
Ilse Ravenstein
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Ondertitel
hoe focus aan te brengen in interne communicatie die bijdraagt aan de organisatiedoelen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
30 september 2014
ISBN
9789491560767

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)?"