In het kort

Auteur: Bart Schouten
Taal: Nederlands
Pagina's: 224
Publicatiedatum: 6 november 2018

Samenvatting

Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie ... Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen, zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het om het onderliggende probleem boven tafel te krijgen. Waar ligt het nou precies aan? Waarom werkt iets niet?

Met dit boek leg je in no time de vinger op de zere plek. Bart Schouten ontwikkelde het verbluffend eenvoudige en doeltreffende waardevolle eenvoud-model. Een model waarmee je de mate van toegankelijkheid en waarde van producten, diensten of processen direct in kaart kunt brengen. Is iets te ingewikkeld of onvoldoende waardevol voor de klant? Dan is het per definitie niet succesvol. De gecombineerde kracht van waardevolle eenvoud: dáár moet je naar op zoek. Om nieuwe inzichten vervolgens direct in praktijk te brengen, via een logisch stappenplan. Zó maak je van (ontevreden) gebruikers toegewijde fans!

- Een krachtig model waarmee je succesvol kunt innoveren, maar ook bestaande producten, diensten of processen kunt beoordelen en verbeteren.

- Universeel karakter maakt het voor een brede doelgroep en op elk niveau bruikbaar.

- Fraai vormgegeven en toegankelijk boek, geheel volgens de principes van waardevolle eenvoud.

- Inclusief praktische tools, zoals de gratis te gebruiken mobiele indicatietest, waarmee je binnen enkele minuten zelf een product, dienst of proces kunt beoordelen.

Trefwoorden: Eenvoudig eenvoud-model toegankelijk waarde succesvol waardevolle eenvoud stappenplan methode geluk gemak gedoe en geworstel Bart Schouten handleiding

In het kort

Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie ... Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen, zi...

Specificaties

Auteur
Bart Schouten
Uitgever
Van Duuren Management B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
224
Ondertitel
Beoordelen, ontwerpen en verbeteren van producten, diensten en processen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
6 november 2018
ISBN
9789089654359

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Waardevolle eenvoud"