Laden...
In het kort
Samenvatting
Marie-José Giebels (1972) werkte als Radio en TV Director Buying bij een mediabureau. Met een inkoopbudget van 200 miljoen euro onderhandelde zij over radio- en televisiereclamezendtijd bij RTL, SBS, Sky Radio, Radio 538 enzovoort. Zij gaf leiding aan een afdeling van dertig mensen. Naast inkoop moest zij haar onderhandelresultaten ook verkopen aan haar klanten als Heineken, Nestlé, Ahold, ING, Rabobank, Masterfoods... In haar rol als leidinggevende, inkoper en verkoper zag zij wat er veelal misging in verkoopgesprekken. Na haar vierjarige opleiding in NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) besloot zij in 2008 haar eigen bedrijf Mind Direction te starten en dienstverlenende organisaties te helpen aan harde resultaten met zachte sales.
In het kort
Marie-José Giebels (1972) werkte als Radio en TV Director Buying bij een mediabureau. Met een inkoopbudget van 200 miljoen euro onderhandelde zij over radio- en televisiereclamezendtijd bij RTL, SBS,...
Specificaties
Auteur
Marie-José Giebels
Uitgever
Boeken.cafe
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
168
Ondertitel
affectief = effectief
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
30 maart 2023
ISBN
9789493306400
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Verkopen zonder te verkopen"