Laden...
In het kort
Samenvatting
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: je ideeën, je producten en diensten, je organisatie, jezelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en jij als verkoper de facilitator bent.
Verkopen in 90 minuten brengt je verkoopkennis up-to-date. Onderwerpen die aan bod komen zijn:
- Verkopen volgens de socratische methode
- De fasen van het verkoopgesprek
- Soorten klanten en wensen
- Waarde verkopen en waarde toevoegen
- Omgaan met bezwaren
- Scherp zijn en er scherp uitzien
Met veel handige tips en dos en donts.
Dietske van Kessel is Managing Partner bij Van Kessel & Partners BV, Management Consultants in Business Communication in Wassenaar. Haar mottos zijn practice what you preach en train hard, fight easy.
In het kort
Iedereen verkoopt iets, in welke vorm dan ook: je ideeën, je producten en diensten, je organisatie, jezelf. Dit boek gaat over het nieuwe verkopen, waarbij de klant zichzelf overtuigt en jij als verko...
Specificaties
Auteur
Dietske Kessel
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
100
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
15 oktober 2011
ISBN
9789024401055
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Verkopen in 90 minuten"