Laden...
In het kort
Samenvatting
Think Like an Adman, Don’t Act Like One biedt 75 tips om mensen te verleiden tot ander gedrag. Of een andere zienswijze. Of een andere mening. Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of verdraaien. Wil enthousiasmeren of ontmoedigen. Dingen mooier wil maken, en andere dingen lelijker.
Reclame is veel meer dan een tv-filmpje van dertig seconden. Het is alles wat je doet om mensen te verleiden tot ander gedrag, andere perspectieven en ander meningen. Of, in de woorden van David Snellenberg, auteur van Think Like an Adman, Don’t Act Like One: “De hele dag maak je onbewust reclame. Voor jezelf, je werk of je droom. Je buurt, stad of land. Je bent denkbeelden aan het verdedigen, nieuwe producten of diensten aan het bedenken of anderen aan het overtuigen van je verhaal. Voor al die mensen heb ik dit boekje geschreven. Het leert je een helder standpunt in te nemen, dat vervolgens in een goed verhaal om te zetten waardoor je mensen kunt overtuigen, motiveren en inspireren tot ander gedrag. Reclamemensen doen dit de hele dag. Maar die heb je na dit boek met heldere trucs, inzichten en een enkele persoonlijke opvatting lang niet altijd nodig.”
Think Like an Adman, Don’t Act Like One is het zesde deel in de serie Think Like a Pro, Don’t Act Like One die je laat kijken door de ogen van een professional. Van manager tot kunstcriticus. Wereldwijd werden er al 100.000 exemplaren uit deze serie verkocht.
In het kort
Think Like an Adman, Don’t Act Like One biedt 75 tips om mensen te verleiden tot ander gedrag. Of een andere zienswijze. Of een andere mening. Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of...
Specificaties
Auteur
David Snellenberg
Uitgever
BIS Publishers BV
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
160
Ondertitel
Don't Act Like One
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
16 mei 2022
ISBN
9789063696375
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Think Like an Adman"