In het kort

Taal: Engels
Pagina's: 104
Publicatiedatum: 11 mei 2021

Samenvatting

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

In het kort

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitiv...

Specificaties

Auteur
Mauro F. Guillen
Uitgever
Van Ditmar Boekenimport B.V.
Taal
Engels
Aantal pagina's
104
Ondertitel
How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
11 mei 2021
ISBN
9781613631164

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "The Platform Paradox"