In het kort

Auteur: Elja Daae
Taal: Nederlands
Pagina's: 208
Publicatiedatum: 9 mei 2019

Samenvatting

Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.

Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt.

Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.

Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.

In het kort

Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.Super social verandert de manier waarop je soci...

Specificaties

Auteur
Elja Daae
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
208
Ondertitel
500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
9 mei 2019
ISBN
9789461263285

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Super social"

Bloggen als een pro in 60 minuten

Bloggen als een pro in 60 minuten

Elja Daae
€ 12,50