In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 192
Publicatiedatum: 30 april 2014

Samenvatting

STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN!
De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiënt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardig- heden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitste- kende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauw- keuriger prognoses en tot reductie van risico's.
Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciële bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marke- tingprofessionals in ondernemingen.

In het kort

STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN!De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op e...

Specificaties

Auteur
Gerbrand Rustenburg
Uitgever
Acco uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
192
Ondertitel
handboek voor vernieuwend denken!
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
30 april 2014
ISBN
9789033495397

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Strategische marketing"

Een toekomst als Virtual Assistant, iets voor jou?

Een toekomst als Virtual Assistant, iets...

Mirelle Petit
€ 22,50