In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 256
Publicatiedatum: 29 september 2017

Samenvatting

Een krachtige organisatie weet waar ze voor staat. Waarom ze bestaat en wat haar kerntaak is. Welke uitdaging ze heeft, welke meerwaarde ze levert aan mens en maatschappij en hoe ze dat het beste kan waarmaken. En een krachtige organisatie weet dat niet alleen, maar bewijst dat door het te laten zien in haar handelen. In alle facetten van het zakendoen komt de essentie van zo'n organisatie tot uiting: helder, inspirerend en kloppend. Wij noemen dit StoryDoing. Wij zien om ons heen echter veel organisaties, of het nu commerciële, overheids- of maatschappelijke organisaties zijn, die moeite hebben om hun missie te vinden, vast te houden, te vertellen en te verzilveren. Zeker in maatschappelijk en economisch roerige tijden, waarin veranderingen sneller gaan dan we kunnen bijhouden, valt het niet mee het roer recht te houden en de juiste koers te varen. Wij vinden dat zonde. Er gaat zo veel energie, daadkracht en waarde verloren. Terwijl het in onze visie niet zo ingewikkeld is. Daarom willen we organisaties helpen om hun verhaal te vinden, te vertellen, maar vooral te doen.

In het kort

Een krachtige organisatie weet waar ze voor staat. Waarom ze bestaat en wat haar kerntaak is. Welke uitdaging ze heeft, welke meerwaarde ze levert aan mens en maatschappij en hoe ze dat het beste kan...

Specificaties

Auteur
Jan-Peter Bogers
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
256
Ondertitel
een goed verhaal doe je!
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
29 september 2017
ISBN
9789462761797

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "StoryDoing voor organisaties"