In het kort

Auteur: Marc Wajsberg
Taal: Nederlands
Pagina's: 175
Publicatiedatum: 28 november 2013

Samenvatting

Mediatraining op zijn best. Door iemand die reeds 25 jaar in de vuurlinie staat. De auteur deelt al zijn methodes en technieken op een zeer heldere en praktische wijze met u. Simpel, maar niet simplistisch. Graai voortaan mee uit zijn media-trukendoos.

In het kort

Mediatraining op zijn best. Door iemand die reeds 25 jaar in de vuurlinie staat. De auteur deelt al zijn methodes en technieken op een zeer heldere en praktische wijze met u. Simpel, maar niet simplis...

Specificaties

Auteur
Marc Wajsberg
Uitgever
Brave New Books
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
175
Ondertitel
waarschijnlijk de beste mediatraining die u zal krijgen. In minder dan 2 uur lezen. Lessen uit 25 jaar media- en debatervaring van een bonthandelaar.
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
28 november 2013
ISBN
9789402110302

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Spreken is zilver. Overtuigen is goud."

Het kleine grote design thinking doeboek

Het kleine grote design thinking doeboek

Cor Noltee
€ 23,50
Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Karen Romme
€ 9,99