In het kort

Auteur: Tom Miner
Taal: Engels
Pagina's: 272
Publicatiedatum: 3 juli 2025

Samenvatting

Create an impactful social media strategy that enables you to move beyond trends and create genuine connections with consumers building loyalty and advocacy.

In het kort

Create an impactful social media strategy that enables you to move beyond trends and create genuine connections with consumers building loyalty and advocacy.

Specificaties

Auteur
Tom Miner
Uitgever
Van Ditmar Boekenimport B.V.
Taal
Engels
Aantal pagina's
272
Ondertitel
How Modern Brands Create Community, Loyalty, and Growth
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
3 juli 2025
ISBN
9781398621701

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Social First Brands"

Twenty-Five Centuries Of Techn

Twenty-Five Centuries Of Techn

Joel Mokyr
€ 34,95
Building Wealth One House at a Time, Revised and Expanded Third Edition

Building Wealth One House at a Time, Rev...

John Schaub
€ 32,95