In het kort

Auteur: Stef Verbeeck
Taal: Nederlands
Pagina's: 200
Publicatiedatum: 3 februari 2023

Samenvatting

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen.

In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten.


Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn.

In het kort

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een...

Specificaties

Auteur
Stef Verbeeck
Uitgever
Pelckmans uitgevers
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
200
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
3 februari 2023
ISBN
9789464019469

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Relatie Renaissance"