In het kort

Auteur: Stefaan Hoflack
Taal: Nederlands
Pagina's: 240
Publicatiedatum: 14 februari 2024

Samenvatting

Bij B2B-inkopen wordt ten onrechte vaak gestreefd naar maximale besparingen, waardoor het als een competitie wordt beschouwd, ten koste van aanbieders en leveranciers. Stefaan Hoflack laat in Purchasing Pro aan de hand van veelvoorkomende valkuilen zien wat er mis kan gaan bij professioneel inkopen. Hij pleit voor een verschuiving van de focus van besparingen naar een constructieve aanpak. Met een handig stappenplan illustreert hij hoe zo een meerwaarde kan worden gecreëerd voor alle betrokken partijen.

 

'Stefaan Hoflack deelt met passie zijn visie op inkopen en behandelt hoe terugkerende fouten vermeden kunnen worden. Het boek wordt daardoor een krachtig, persoonlijk en inspirerend verhaal met waardevolle tips.'
- BRUNO HAVET | Voormalig Chief Procurement Officer ING en voormalig Senior Vice President NFR Sourcing Ahold Delhaize

'Purchasing Pro daagt inkopers uit om kritisch naar zichzelf te kijken en biedt praktische inzichten in valkuilen van kortetermijn-kostenbesparingen. Het voorziet in concrete richtlijnen voor effectiever handelen tijdens inkooptrajecten en het opbouwen van duurzame klant-leveranciersrelaties. Dit boek is een absolute aanrader.'
-BERT CLAES | Group Supply Chain Director bij Vision HealthCare

In het kort

Bij B2B-inkopen wordt ten onrechte vaak gestreefd naar maximale besparingen, waardoor het als een competitie wordt beschouwd, ten koste van aanbieders en leveranciers. Stefaan Hoflack laat in Purchasi...

Specificaties

Auteur
Stefaan Hoflack
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
240
Ondertitel
De ROI van duurzame leveranciersrelaties voor managers, sales en inkoopprofessionals
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
14 februari 2024
ISBN
9789401400008

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Purchasing Pro"

Strategische inzet van ICT

Strategische inzet van ICT

M. Beijen
€ 55,25
Klanten zijn eigenlijk net mensen

Klanten zijn eigenlijk net mensen

Jos Burgers
€ 24,95
Geld

Geld

€ 32,50