In het kort

Auteur: Philippe Desmet
Taal: Nederlands
Pagina's: 275
Publicatiedatum: 14 januari 2025

Samenvatting

‘Public Relations in de Horeca’ is een inspiratieboek voor iedereen die actief is in de gastvrijheidindustrie. Zowel de zelfstandige zaakvoerder als de werknemer belast met Public Relations, Guest Relations of Communicatie zal er nuttige tips in vinden om nog betere relaties te onderhouden met gasten, leveranciers, werknemers en andere publieksgroepen. Philippe Desmet doceert P.R. aan de AP Hogeschool in de opleidingen Hotelmanagement, LoReCa en Organisatie & Management. In bijberoep werkte hij in verscheidene horecabedrijven en was hij stagecoördinator van de Berlitz Hostessenafdeling. Gedurende vier jaar werkte hij als PR-assistant bij Brouwerij Palm. Als journalist schreef hij 10 jaar voor Gazet van Antwerpen. In 2018 publiceerde hij de misdaadroman ‘Geen Mekka Aan de Stroom’. Daarna volgde een liefdesroman (‘Memoires van een Minnaar’). In 2020 werd hij met ‘Om bestwil’ genomineerd voor de Fintro Prijs Spannend Boek. ‘Operatie Wolvenberg’ is zijn nieuwste misdaadroman (2024).

In het kort

‘Public Relations in de Horeca’ is een inspiratieboek voor iedereen die actief is in de gastvrijheidindustrie. Zowel de zelfstandige zaakvoerder als de werknemer belast met Public Relations, Guest Rel...

Specificaties

Auteur
Philippe Desmet
Uitgever
Mijnbestseller B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
275
Ondertitel
Niet voor dummies!
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
14 januari 2025
ISBN
9789403780177

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Public Relations in de Horeca (editie 2025)"

Kan ik dat nog wel zeggen?

Kan ik dat nog wel zeggen?

Taha Riani
€ 32,00
Economics and Business environment

Economics and Business environment

Ad Marijs
€ 99,95