In het kort

Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 21 januari 2020

Samenvatting

Christoph Vandewiele, gastprofessor Media en Entertainment Business bij Thomas More in Mechelen en oprichter van Think Tank Experts in Antwerpen heeft dit handboek Psychologie in een wereld vol ervaringen gecreëerd om je te helpen bij het ontwikkelen van nieuwe ideeën. Daar waar het eerder verschenen handboek Marketing in een wereld vol belevingen je vooral helpt met marketinginzichten, zal dit boek vooral inzichten vanuit de consumentenpsychologie aanreiken. Bij het samenstellen van dit handboek bracht Christoph content bijeen van gerenommeerde Pearson-auteurs, verrijkt met eigen inzichten uit de media en entertainmentwereld – niets meer en niets minder! Tegelijk werd dit boek aangevuld met definities en inzichten rond de Multi-Platform Navigator, een handige tool om tijdens workshops de stap van belevingsconcept naar vermarktbaar product te kunnen zetten. Meer informatie is te vinden op: www.pearson.com/nl.

In het kort

Christoph Vandewiele, gastprofessor Media en Entertainment Business bij Thomas More in Mechelen en oprichter van Think Tank Experts in Antwerpen heeft dit handboek Psychologie in een wereld vol ervari...

Specificaties

Auteur
Christoph Vandewiele
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
Taal
Nederlands
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
21 januari 2020
ISBN
9789043038553

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Psychologie in een wereld vol ervaringen"

Voertuigen 200 stickers

Voertuigen 200 stickers

€ 7,99
Fietskaart Noordoostpolder 1:66.666

Fietskaart Noordoostpolder 1:66.666

ANWB
€ 12,99
werkboek 1a+b

werkboek 1a+b

A. Bos
€ 0,00