Laden...
In het kort
Samenvatting
In boek 2 staan tips voor luie programmeurs! Je bespaart jezelf werk door lussen en variabelen te gebruiken. Hulprobots zorgen weer dat je alles begrijpt. Je leert meer in Logo en bouwt programma's en games in Scratch.
Je gaat verder waar je gebleven bent en maakt kennis met lussen en herhalingen. Je schijft zelf een doolhofspel en leert werken met geluid in Scratch.
Aan bod komen: Logo, Scratch, Lussen, Geluidseffecten, Variabelen
In het kort
In boek 2 staan tips voor luie programmeurs! Je bespaart jezelf werk door lussen en variabelen te gebruiken. Hulprobots zorgen weer dat je alles begrijpt. Je leert meer in Logo en bouwt programma's en...
Specificaties
Auteur
Max Wainewright
Uitgever
Schoolsupport Uitgeverij BV
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
32
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
16 mei 2016
ISBN
9789461754141
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Programmeren kun je leren"