Laden...
In het kort
Samenvatting
Frank van Dalen, voorzitter van de stichting Politieke Academie, combineert politiek en
activisme. Veranderingen in de maatschappij via strategische campagnes is zijn specialiteit.
Joost Smits promoveert op data-analyses van verkiezingen. Het via interactieve
postcodekaarten inzichtelijk maken van waar potentiële kiezers zitten, heeft al geholpen
verkiezingen te winnen.
Aart Paardekooper specialiseert zich in reputatiemanagement en social media, zodat het
zenden door de politicus transformeert naar een oprecht gesprek met de burger.
In het kort
Frank van Dalen, voorzitter van de stichting Politieke Academie, combineert politiek en activisme. Veranderingen in de maatschappij via strategische campagnes is zijn specialiteit. Joost Smits promove...
Specificaties
Auteur
Frank Dalen
Uitgever
Stichting Politieke Academie
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
300
Ondertitel
hoe politieke partijen en politici verkiezingen kunnen winnen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
21 oktober 2014
ISBN
9789082286700
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Permanente campagne"