In het kort

Auteur: Robert Bacal
Taal: Engels
Pagina's: 256
Publicatiedatum: 16 januari 2011
Hoogte: 203 mm cm

Samenvatting

Filled with specific defusing tactics and key behavioral insights, this new edition shows how to reduce stress, find the right words to say, and handle hostile customers with ease and confidence.

In het kort

Filled with specific defusing tactics and key behavioral insights, this new edition shows how to reduce stress, find the right words to say, and handle hostile customers with ease and confidence.

Specificaties

Auteur
Robert Bacal
Uitgever
Van Ditmar Boekenimport B.V.
Taal
Engels
Aantal pagina's
256
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
16 januari 2011
ISBN
9780071745062
Hoogte
203 mm cm

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Perfect Phrases for Customer Service, Second Edition"

Escape Room Success: Creating an Engaging and Profitable Real-Life Puzzle Company

Escape Room Success: Creating an Engagin...

Daniel Lewis
€ 18,95