In het kort

Auteur: Dion Vaart
Taal: Nederlands
Pagina's: 176
Publicatiedatum: 25 mei 2017

Samenvatting

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril.

Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

In het kort

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comf...

Specificaties

Auteur
Dion Vaart
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
176
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
25 mei 2017
ISBN
9789461262233

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten"

Interne audits volgens ISO 19011:2018 als verbeterinstrument voor gezond en veilig werken, kwaliteit en milieu

Interne audits volgens ISO 19011:2018 al...

Jan Dillen
€ 39,00
MIXED LRN-line boek Administratie 3/4 vmbo

MIXED LRN-line boek Administratie 3/4 vm...

€ 0,00