In het kort

Auteur: Jeroen Bertrams
Taal: Nederlands
Pagina's: 164
Publicatiedatum: 20 juli 2013

Samenvatting

Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist niet? Hoe zorg je voor een optimale conversie op jouw website? Hoe ontwikkel en onderhoud je succesvolle social media profielen? Hoe adverteer je op Google, Facebook, LinkedIn en Twitter? Hoe bereik je mensen op hun smartphone? Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachine marketing tot en met affiliate marketing en social media marketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location based marketing komen uitgebreid aan de orde. De auteur beschrijft bovendien hoe de eigen website voor conversie en social media kan worden geoptimaliseerd. Een onmisbaar en vooral praktisch boek voor iedereen die online succes wil boeken.

In het kort

Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist niet?...

Specificaties

Auteur
Jeroen Bertrams
Uitgever
Scriptum Books
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
164
Ondertitel
in een week
Formaat
Hardcover
Publicatiedatum
20 juli 2013
ISBN
9789055942824

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Online marketing expert"

Schaatsen in de woestijn en andere managementuitdagingen

Schaatsen in de woestijn en andere manag...

Harm Krol
€ 17,95