Laden...
In het kort
Samenvatting
Het boek bestaat uit vijf hoofdstukken:
1 Inleiding UML; hierin worden de basisconcepten van UML en UML-schema's behandeld.
2 Objectgeoriënteerd programmeren in Java
3 Objectgeoriënteerd programmeren in C-sharp
4 Objectgeoriënteerd programmeren in PHP
Hoofdstuk 2 tot en met 4 behandelt objectgeoriënteerd programmeren in de verschillende talen en objectgeoriënteerde patterns (patronen).
Bij de eindopdracht aan het einde van het boek, hoofdstuk 5, moet een applicatie ontwikkeld worden met gebruik van de MVC-methodiek. Dit mag ontwikkeld worden met eigen patterns in de programmeertaal naar keuze of met behulp van een framework.
1 Inleiding UML; hierin worden de basisconcepten van UML en UML-schema's behandeld.
2 Objectgeoriënteerd programmeren in Java
3 Objectgeoriënteerd programmeren in C-sharp
4 Objectgeoriënteerd programmeren in PHP
Hoofdstuk 2 tot en met 4 behandelt objectgeoriënteerd programmeren in de verschillende talen en objectgeoriënteerde patterns (patronen).
Bij de eindopdracht aan het einde van het boek, hoofdstuk 5, moet een applicatie ontwikkeld worden met gebruik van de MVC-methodiek. Dit mag ontwikkeld worden met eigen patterns in de programmeertaal naar keuze of met behulp van een framework.
In het kort
Het boek bestaat uit vijf hoofdstukken:1 Inleiding UML; hierin worden de basisconcepten van UML en UML-schema's behandeld.2 Objectgeoriënteerd programmeren in Java3 Objectgeoriënteerd programmeren in...
Specificaties
Auteur
Gabriel Sanchéz Cano
Uitgever
Boom Beroepsonderwijs
Taal
Nederlands
Ondertitel
UML, JAVA, C# en PHP
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
2 april 2019
ISBN
9789057523984
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Object georiënteerd programmeren, design patterns"