In het kort

Auteur: F. Esch
Taal: Nederlands
Publicatiedatum: 1 januari 2016

Samenvatting

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.

Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.

In het kort

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail...

Specificaties

Auteur
F. Esch
Uitgever
Boom Beroepsonderwijs
Taal
Nederlands
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 januari 2016
ISBN
9789037231663

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "niveau 3 en 4"

Theorie- en werkboek

Theorie- en werkboek

F. Esch
€ 41,75
Praktijkopdrachten

Praktijkopdrachten

OVD
€ 0,00
Going places

Going places

€ 57,50
B&B Vol Liefde Zomerboek Backcard+5 exemplaren

B&B Vol Liefde Zomerboek Backcard+5 exem...

€ 74,95
Display permanent markers (10 sets á 12 stiften)

Display permanent markers (10 sets á 12...

€ 79,50