Laden...
In het kort
Samenvatting
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Bij werken in de retail draait het vooral om logistieke werkzaamheden en uiteraard om verkoopactiviteiten. Voor niveau 3 en 4 komen daar ook taken bij op het gebied van beheer en beleid. Om dat goed te kunnen doen is vakkennis nodig. Bijvoorbeeld over de bedrijfskolom, verkoopsystemen, de beroepshouding, veilig en gezond werken. Daarnaast wordt ingegaan op duurzaamheid en het deelnemen aan en leiden van een werkoverleg.
Bij werken in de retail draait het vooral om logistieke werkzaamheden en uiteraard om verkoopactiviteiten. Voor niveau 3 en 4 komen daar ook taken bij op het gebied van beheer en beleid. Om dat goed te kunnen doen is vakkennis nodig. Bijvoorbeeld over de bedrijfskolom, verkoopsystemen, de beroepshouding, veilig en gezond werken. Daarnaast wordt ingegaan op duurzaamheid en het deelnemen aan en leiden van een werkoverleg.
In het kort
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail...
Specificaties
Auteur
C. Bakker
Uitgever
Boom Beroepsonderwijs
Taal
Nederlands
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
1 januari 2016
ISBN
9789037227802
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "niveau 3 en 4"