In het kort

Auteur: Marketingfacts
Taal: Nederlands
Pagina's: 492
Publicatiedatum: 7 juli 2022

Samenvatting

Marketing bestaat niet alleen bij de gratie van strategie en een holistisch perspectief op een segment of markt. Marketeers zijn bij uitstek professionals die in staat zijn om plannen ‘van papier af te laten komen’, te activeren en te realiseren in de vorm van nieuwe kanalen, verbeterde beleving bij klanten, gewijzigde prijsplannen, nieuwe proposities, aangescherpte merkpositioneringen en dat alles in communicatie met klanten. Die combinatie van creatief, strategisch vernuft en de capaciteit ‘to really put things in motion’, maakt marketing heden-ten-dage tot één van de allerbelangrijkste functies binnen organisaties. Alles in dit boek is marketing en de inhoud is zéér actueel, met stats, onderzoek en cases van nú. Dit Jaar. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is zo een studieboek, een naslagwerk, een marketing-update en een serie korte opleidingen in één. Elk hoofdstuk wordt per jaar aangepast door een team vaste marketingspecialisten uit de achterban van Marketingfacts en beroepsvereniging NIMA. Van student tot ondernemer, van vakdocent tot doorgewinterde senior marketeer: zodra je écht de laatste insights, overzichten of informatie over zo’n deelgebied nodig hebt, volstaat het naslaan van een hoofdstuk. Geen boek dus dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken die samen de essentie van marketing omvatten. Het vak en de functie. Van marketingstrategie tot customer experience, van media tot data analytics. Voor deze 17e editie zijn twee geheel nieuwe hoofdstukken toegevoegd: Marketing Technology en B2B-Marketing. Er zijn zijn vier Hot Topics uitgewerkt over Diversiteit in Marketing, het Marketing Team, de Duurzaamheidsparadox en het Moreel Marketing Kompas.

In het kort

Marketing bestaat niet alleen bij de gratie van strategie en een holistisch perspectief op een segment of markt. Marketeers zijn bij uitstek professionals die in staat zijn om plannen ‘van papier af t...

Specificaties

Auteur
Marketingfacts
Uitgever
Marketingfacts B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
492
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
7 juli 2022
ISBN
9789078972150

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Nima Marketingfacts jaarboek 2022-2023"

Built Environment - BOM Hanzehogeschool

Built Environment - BOM Hanzehogeschool

Daniel Baldé
€ 17,95
2017

2017

€ 44,95
Werken aan de wakkere stad

Werken aan de wakkere stad

Jan Ginkel
€ 40,95