Laden...
In het kort
Samenvatting
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord op de zes eenvoudige en prikkelende vragen van Albert Zeeman. Daarmee leg je het fundament voor jouw nieuwe marketingplan.
De vragen in het boek en op de website marketingplantoday.nl raken de kern van ondernemen. Je herkent in een mum van tijd de toegevoegde waarde van jouw bedrijf of product. Je formuleert doelstellingen en resultaten, inclusief de basis voor marketing- en verkoopacties.
‘Marketingplan Today’ is een toegankelijk doe-boek dat marketingtheorie laagdrempelig mengt met praktijkervaringen. Elk hoofdstuk behandelt een vraag aan jou als ondernemer. De uitleg en achtergrondinformatie in het boek helpt je stap voor stap jouw beste marketingplan te maken, of je dat nu op papier of online doet. Met Marketingplan Today zet iedereen een eigen marketingplan in elkaar, als je dat wilt binnen een dag.
Bijdragen door ondernemers Ben Tomesen, Jeroen Gort, Gerdi Vogels, John Lommers, Frank Quix en Ivar Jansen laten zien hoe zij aankijken tegen de kern van Marketingplan Today.
In het kort
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord...
Specificaties
Auteur
Albert Zeeman
Uitgever
Mijnbestseller B.V.
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
94
Ondertitel
zes vragen die elke ondernemer zich moet stellen
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
24 juli 2017
ISBN
9789463425155
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.
Misschien vind je deze boeken ook leuk...
Leuk om te lezen naast "Marketingplan Today"