Laden...
In het kort
Samenvatting
Marketing is veranderd. Het is niet meer de oude manipulatieve activiteit om producten te verkopen. Het is vandaag de genereuze daad om anderen te helpen hun doelen te bereiken. In dit boek maak je kennis met de essentie van hedendaagse marketing en met 6 moderne trending methoden om op een oprechte manier harten te raken -- aan de hand van voorbeelden van Apple, Nike, McDonald’s, Coca-Cola, LEGO, L'Oréal, Tony’s Chocolonely, IKEA, Tesla, Dove, Patagonia, Adidas, Rolex, Netflix, Samsung en Jeep.
In het kort
Marketing is veranderd. Het is niet meer de oude manipulatieve activiteit om producten te verkopen. Het is vandaag de genereuze daad om anderen te helpen hun doelen te bereiken. In dit boek maak je ke...
Specificaties
Auteur
Bert Maes
Uitgever
Brave New Books
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
110
Ondertitel
6 moderne niet-manipulatieve methoden om harten te raken en de wereld beter te maken
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
5 januari 2024
ISBN
9789464929591
Wij helpen je graag!
Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.