In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 102
Publicatiedatum: 31 januari 2019

Samenvatting

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland.

In het kort

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indie...

Specificaties

Auteur
Alexander van Dijl
Uitgever
Brave New Books
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
102
Ondertitel
Waarom jij als klant niet gezien wordt?
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
31 januari 2019
ISBN
9789402118117

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Mag het ietsje meer zijn?"

Het spiegellabyrint van ondermijning en de Motus-methode

Het spiegellabyrint van ondermijning en...

Bob Hoogenboom
€ 21,75
De rijkste man van Babylon

De rijkste man van Babylon

€ 17,99