In het kort

Auteur: Tom Vandooren
Taal: Nederlands
Pagina's: 615
Publicatiedatum: 8 mei 2023

Samenvatting

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burgers… simpelweg geen klanten? Toch wel! Dit boek breekt een lans voor klantgericht werken en organiseren in social profit, en verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in sectoren zoals zorg, welzijn, bestuur en onderwijs. Via inspirerende voorbeelden uit de profitsector ontdek je hoe je (steeds) waardevol(ler) kunt zijn voor je klanten. Bovendien leer je hoe je klantgerichtheid kunt cementeren in het organisatieontwerp: van leiderschap tot procesontwerp, van kwaliteitszorg tot communicatie. Want achter elk mooi verhaal schuilt een mens, maar achter honderd mooie verhalen schuilt een systeem.

In het kort

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burger...

Specificaties

Auteur
Tom Vandooren
Uitgever
BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
615
Ondertitel
Klantgericht organiseren in social profit
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
8 mei 2023
ISBN
9789464759181

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Maar wij hebben toch geen klanten"

E-commerce (Hoornbeeck) | combipakket

E-commerce (Hoornbeeck) | combipakket

€ 0,00