In het kort

Taal: Nederlands
Pagina's: 238
Publicatiedatum: 9 september 2020

Samenvatting

Van pamflet á 1789 tot growth hacking á 2020. Politieke marketing is niks anders dan de samenkomst van politiek en marketing. Een vervolmaking van de eerste met als moderne toevoeging, de tweede. Een interessante mix. Politiek is namelijk iets onoverkomelijks. Marketing is iets technisch. Gecombineerd vormt het een intrigerende subcultuur van de marketingstudies. Ethiek en statistiek, groeien en boeien gaan hierin voorzichtig hand-in-hand op. Kortom, een leidraad voor een fluwelen revolutie. Zoals we in Nederland gewend zijn.

In het kort

Van pamflet á 1789 tot growth hacking á 2020. Politieke marketing is niks anders dan de samenkomst van politiek en marketing. Een vervolmaking van de eerste met als moderne toevoeging, de tweede. Een...

Specificaties

Auteur
Albert Van der Tang
Uitgever
Brave New Books
Taal
Nederlands
Aantal pagina's
238
Ondertitel
Politieke marketing naar Nederlands begrip
Formaat
Paperback
Publicatiedatum
9 september 2020
ISBN
9789464180374

Wij helpen je graag!

Kom je er niet direct uit? Wij helpen je graag met al jouw vragen.

Misschien vind je deze boeken ook leuk...

Leuk om te lezen naast "Leidraad voor een fluwelen revolutie."

Onderhandelen, theorie en praktijk

Onderhandelen, theorie en praktijk

Piet Aarts
€ 38,70
Praktijkboek Strategisch OmgevingsManagement

Praktijkboek Strategisch OmgevingsManage...

Jeroen Medema
€ 34,95